מסיבת עיתונאים >> אלבומים >> Mis Boleros Favoritos
 


 


"זה מצער מה שקרה לטליה. המחשבות שלי איתה ואני מקווה שהכל ייפתר בהקדם האפשרי. אני מקווה שהממשלה תוכל להביא לסיום הפרשה אחת ולתמיד, אלה סוגי פשעים שהגיעו לשיאים חדשים", אמר בהתייחסו לחטיפה האחרונה של אחיותיה של טליה.

לואיס מיגל: "אני רווק. אני לא במערכת יחסים ואין לי מחוייבות לאף אחת"
Hola.Com 03/10/2002

"אני אוהב את ספרד"

באופן מסויים האוסף הזה, מהותו 4 אלבומיו הרומנטיים ושיר אחד חדש 'Hasta que vuelvas', הוא קולאז' של שנותיו האחרונות כזמר, שבהן היה מספר 1 בלתי מעורער ברחבי העולם. גם בספרד, מדינה שהיא קרובה לליבו. "ספרד מרתקת אותי. אני אוהב את האנשים, את התרבות, האוכל... הכל. תענוג להיות כאן".

"רווק ובלי מחוייבות"

עד לרגע זה, הרבה פחות נלהב, הוא השיב לשאלות טאבו שעסקו בחיי האהבה שלו אבל מעולם לא איבד את קור הרוח
לא כאשר תחקרו אותו על המפגש
עם חברה ישנה שלו קייט דל קסטיו: "אני שומר על ידידות טובה עם הרבה אנשים מהמקצוע", אמר בנינוחות. גם לא כאשר שאלו אותו על מריה קארי, אם כי הפעם החיוך הנחמד והמפתה נמוג מפניו: "אין לי מה להצהיר בעניין זה", יישב את הסוגיה.

"כרגע, אני רווק. אני לא במערכת יחסים ואין לי מחוייבות לאף אחת", אמר וגרם לאנחות בקרב הקהל הנשי.

מבצע ניצחון (Operacion Triunfo)

מזה זמן מה עלתה השוואה בין תופעת התוכנית מבצע ניצחון לעובדה ששניים מהמתמודדים מהעונה הראשונה אשר מכרו מספר רב של אלבומים, ביסבל ובוסטמנטה, הם שני מעריצים נלהבים של לואיס מיגל. הזמר התוודה שהוא מרגיש מאוד מוחמא מהמחמאות הללו: "זהו כבוד וזכות לראות שאנשים שמתחילים את הקריירה רואים בקריירה שלי אמת מידה. אני מאחל להם מזל, הרבה חוכמה והרבה סבלנות". 

"המחשבות שלי עם טליה"

לואיס מיגל הראה שהוא גם מודאג מהמשבר שעוברת ארגנטינה, בה הוא צפוי להופיע בקרוב, חוסר הביטחון והאלימות שפוגעים במדינות רבות באמריקה הלטינית, כך כמו גם חטיפת האחיות של טליה. "למרבה הצער אנחנו עוברים במקסיקו תקופה קשה של חטיפות, של פשעים, שחיתות... אבל זה לא קורה רק שם, זה קורה בכל מקום. זה מצער מה שקרה לטליה. המחשבות שלי איתה ואני מקווה שהכל ייפתר בהקדם האפשרי". הוא עזב במהירות את מסיבת העיתונאים, מוקף בשומרי ראש בלימוזינה שחורה.

>> קישור לכתבה בספרדית

סגרו דף
 

 
דף הבית

מסיבת עיתונאים

2002

לואיס מיגל: "אני רווק. אני לא במערכת יחסים ואין לי מחוייבות לאף אחת"