קרלה ברוני, מעריצה של לואיסמי
Quien.Com 10/03/2009
______________________________________________________________

אשתו של ניקולא סרקוזי פגשה ב 1995 במונקו את לואיס מיגל וניצלה את ההזדמנות כדי להצטלם עם הכוכב המקסיקני, שהחזיק בידו את פרס הזמר הלטיני הטוב ביותר של השנה.

     
     קרלה, כאן 28, עמדה בפוזה די חושנית לצד לואיסמי, אז בן 25.

 


אחרי טקס הענקת הפרסים, כבר מאחורי הקלעים הגברת הראשונה של צרפת הנוכחית ונדיה ניצלו את ההזדמנות כדי להצטלם עם הכוכב המקסיקני

לפני למעלה מ-14 שנים, במאי 1995 אם נהיה מדוייקים, קרלה ברוני בחברת דוגמנית מבוקשת אחרת באותה העת, נדיה אורמן, העניקו את פרס הזמר הלטיני הטוב ביותר של השנה, ללואיס מיגל בטקס פרסי מוזיקת העולם.

אבל זה לא נעצר שם. אחרי טקס הענקת הפרסים, כבר מאחורי הקלעים הגברת הראשונה של צרפת הנוכחית ונדיה ניצלו את ההזדמנות כדי להצטלם עם הכוכב המקסיקני, קרלה עמדה בפוזה די חושנית לצידו של לואיסמי, שלעומתה, החליט לחבק את אורמן, הדוגמנית ממוצא גרמני.

בטיול הזה של ארבעה ימים למונקו, לזמר כבר לא היה מפגש נוסף עם קרלה ברוני. באירוע גאלה, במועדון לילה ולאחר מכן בגרנד פרי F1 שנחגג בנסיכות, הוא נפגש במקריות יותר מפעם אחת עם השחקנית בריג'יט נילסן, האקסית של סילבסטר סטאלון.

היו זמנים

באותה העת, לואיס מיגל היה באחד מרגעיו הטובים ביותר, הוא זכה בפרס הגראמי השלישי שלו על האלבום Segundo Romance, בקטגוריה "הופעת הפופ הלטינית הטובה ביותר", וכן התחלת סיבוב הופעות עם יותר ממאה הופעות בארה"ב, ודרום אמריקה, שם איחד למעלה ל 300,000 צופים, מוכר לחלוטין את כל הכרטיסים לכל הופעותיו.

קרלה ברוני, מצידה, למרות שהיתה דוגמנית ידועה, שמרה על פרופיל נמוך, אז היא הופיעה על שער המגזין Elle בכמה גרסאות, ביניהן צרפתית וספרדית. שנתיים לאחר מכן היא החליטה לסיים את קריירת הדוגמנות שלה.

דברים משתנים

ב 1995 אור הזרקורים הופנה ללואיס מיגל, עכשיו הכל שונה. מצד אחד, לזמר נשאר חשק לשבור שיא של הופעות ושל קהל באודיטוריום הלאומי כפי שהוא היה רגיל לעשות כל עונה, ומצד שני, קרלה ברוני גנבה את כל תשומת הלב של העיתונות המקסיקנית במהלך ביקורה במקסיקו. היא נמצאת בפיסגה, אחת מהאנשים הכי פופולרים בעולם.


>>
קישור לכתבה בספרדית

דף הבית


מאמרים

2009

קרלה ברוני, מעריצה של לואיסמי