דף הבית  I לואיס מיגל  I מוזיקה  I גלריית תמונות I מעריצים I צור קשר


     
מאמרים >> 2010 >> ידיעות >> הכריזו על רשימת המועמדים לפרסי המוסיקה הלטיניים 2010 בניו-יורק

 


 

 


 

הכריזו על רשימת המועמדים לפרסי המוסיקה הלטיניים 2010 בניו-יורק
Diario DigitalRD.Com 21/10/2010
אל בראון
 

ניו-יורק- מאות אמנים, מנהיגים פוליטיים, אנשי עסקים ומפיקי מוסיקה השתתפו אמש באירוע הכרזת המועמדים לטקס פרסי הגראמי הלטיניים השמיני במספר, שנחגג בבר אמברלה ולאונג, בעיר ניו יורק. האירוע החל בשעה 8 בערב, שם נפרס שטיח ירוק אלגנטי, על הדרך לבניין 440 של רחוב 202 במנהטן.

אמנים ונגנים כמו הלהקה 24 שעות, סרחיו הרננדס, דיסי דה אבולושין, להקת טכנוקליינטה, לאס דונסג'אס, נלי סוריאנו, איזי-ג'יי, באצ'טה פור לייף, ווילי לפאצה, ג'יסי סנטימינטו, הבי ג'יי, פרידום ווילאמס, וחוסה אל קלאבו שבין היתר הקסימו את הנוכחים עם המוסיקה שלהם.

פליקס חראס, מפיק בפועל של פרסי המוסיקה הלטיניים, הכריז על המועמדויות, והדגיש כי האירוע מוקדש לרוברטו גומז בולאנוס.

"בהזמנות הזו נכיר בקריירה המוסיקלית של לוס אנג'לס נגרוס: מיס האיטי, סארודג ברטין, תקבל את פרס זמרת השנה, ולואיס מיגל יקבל את פרס אמן המאה, אמר חארס.

המפיק הודה גם על תמיכת הספונסרים המעטים שנרתמו, כמו סאלסדו קרגו אקספרס, אמברלה בר בר אנד לואנג, RGM אינטרטמיינט, גאלנט גרפיקס, ושירותי מכוניות סנטו דומינגו.

להפיק אירוע בתחום הזה באזור שבאופן מכריע מאוכלס ע"י דומיניקני זה אתגר מאחר ואיש העסקים קריאוג'ו לא מאמין בקידום או שיווק", אמר חארס.
זה קשה כאשר אנו רוצים להביא לקהילה אירוע לכל המשפחה, אבל בלי תמיכה של חברות, אי אפשר, התעקש חארס.
טקס פרסי הגראמי הלטיניים 2010 השמיני יתקיים ביום שישי, 5 בנובמבר, החל בשעה 7 בערב, בתאטרון סימפוני ספייס, הממוקם בשדרת ברודוויי, בין הרחובות 94 ל 95, במנהטן.

סגרו דף

 
 

 

דף הבית

מאמרים

2010

הכריזו על רשימת המועמדים לפרסי המוסיקה הלטיניים

לואיס מיגל יהיה אורח כבוד בפרגוואי

לואיס מיגל זמר המאה בפרסי המוסיקה  הלטיניים 2010