דף הבית  I לואיס מיגל  I מוזיקה  I גלריית תמונות I מעריצים I צור קשר


     
מאמרים >> 2010 >> לואיס מיגל: הכוכב האחרון של אמריקה הלטינית

 


 




הכוכב הבולט ביותר של אמריקה הלטינית



לואיס מיגל
הכוכב האחרון של אמריקה הלטינית
En.Terra.Com 19/04/2010
קרלוס מסיאס II

מתברר שכל השמועות על מצב בריאותו של לואיס מיגל היו רק שמועות, ואנחנו לא יכולים להיות מאושרים יותר! תקראו את הסיבות למה לואיס מיגל באמת חשוב ולמה הוא אחת מהאגדות הכי גדולות בחיים שלנו.

בעידן של מידע ונגישות, לואיס מיגל הצליח לשמור על הפרטיות שלו ולהפוך להווארד יוז של ימינו (להוציא מהכלל את הרגליו המוזרים).
 

 

זו הסיבה שכולם יצאו מכליהם בשבוע שעבר ברגע שלמדנו שהוא נמצא "במצב קריטי" בביה"ח בלוס אנג'לס. המקורבים אליו לא אומרים מילה, אז עם כמו כל דבר אחר בחייו, התקשורת ומעריציו נותרו חסרי מושג עם מה שבאמת קורה לאדם שאני מחשיב להיות הסופרסטאר האחרון של אמריקה הלטינית.

עכשיו, הרשו לי להסביר את התייחסותי אליו כאל סופרסטאר. לואיס מיגל, בא מהזמן שבו להיות זמר הייתה כוונה אמיתית להיות זמר, פרופורמר ענק שבכל פעם הוציא מוזיקה מדהימה. לאחר שחואן גבריאל, בעקבות סכסוך עם חברת התקליטים שנמשך מספר שנים, זינק לואיס מיגל למקום שפעם נכבש ע"י חוליו איגלסיאס, חוסה חוסה ועמנואל.

למרות שבילדותו הוא היה שני לפדרו פרננדז ולוסרו, לואיס מיגל הצליח להפוך את הקריירה שלו למצליחה ולתפוס את מקומו כמלך החדש של הרומנטיקה. זה היה בשנת 1991, כאשר שחרר את הקלאסיקה העכשווית "רומנסה", אוסף של שירי בולרו. הנגיעה המודרנית במנגינות קלאסיות כמו "No Se Tu" ו "Como" שינתה את תעשיית המוסיקה כולה, שסללה את הדרך להרבה זמרים אחרים לאמץ את הזאנר של שירי הבולרוס, אבל אף אחד לא באמת התקרב להפקותיו ללא הרבב של לואיס מיגל.

ראיתי את לואיס מיגל בהופעה ומה שהבחור יכול לעשות עם נוכחותו על הבמה לא יכול להיות מושג ע"י הפיגורה המדהימה של אנריקה, הבמות הנוצצות של רבלדה או קולו הנהדר של פרננדז. זה לא משנה אם אתה גבר או אם את אישה, צעירים או מבוגרים, בסופו של דבר תסיימו ללוות אותו בשירה ולצרוח אחרי כל צעד שהזמר עושה. יש לו אנרגיה שמושכת אותך וגורמת לך להעריך את היופי של הליריקה הספרדית שהוא מעביר בכל שיר.

קשה לי לדמיין שכל כוכב חדש שיוצא יכול להתקרב לברק שיש ללואיס מיגל הן כפרפורמר והן כמומחה ליחסי ציבור. הצלחתו לא תלויה ברכילות או בפאפראצ'י. הוא יכול להוציא אלבום מבלי להמציא סיפורים ואף להעניק ראיונות וזה עדיין יהיה להיט והופעותיו תהיינה מכורות לא משנה מה.

אני לא רוצה להפיל מישהו בחוץ, אבל כוכבי המיינסטרים של היום פשוט לא נחשבים עם הישנים. אם אי פעם היו לכם ספקות שלואיס מיגל הוא למעשה הכוכב הבולט ביותר של אמריקה הלטינית, תבדקו את הקליפ "La Media Vuelta". לואיסמי איחד יחד כמה מהאגדות הגדולות של מקסיקו להופיע כניצבים בקליפ: חואן גבריאל, לולה בלטרן, קייטי חוראדו, קרלוס מונסיביאס ואופליה מדינה (בהתייחסות לפרידה קאלו).

                                                             סגרו דף

   
 

 

דף הבית

מאמרים קשורים

2010
האמן הלטיני הרווחי של
העשור בארה"ב!  04/01/2010

2009
 קולנוע ומוסיקה: במקסיקו ובעולם 19/12/2009

סיבוב ההופעות 'שותפים' הוא מהרווחים ביותר במקסיקו!