דף הבית  I לואיס מיגל  I מוזיקה  I גלריית תמונות I מעריצים I צור קשר


     
מאמרים >> 2010 >> ידיעות >> סיבובי הופעות>> "לואיס מיגל 2010" >> לואיס מיגל מתכונן כדי שולס תתאהב
    

 


 

לואיס מיגל מתכונן כדי שולס תתאהב
LaNacion.Com 24/11/2010

"המלך" יתחיל מחר סידרה של ארבע הופעות, בעיצומו של סיבוב הופעות במדינה, שכבר כינס מאה אלף אנשים: אמש העניק הופעה לצד ארוחת ערב חגיגית בקוסטה סאלגוורו.

הקהל הארגנטינאי הוא נאמן ללואיס מיגל. יתר על כן בסיבוב ההופעות הזה, שלו קדמו שמועות על מותו של הזמר, הפיחו היסטריה בקרב מעריציו.

סיבוב ההופעות לואיס מיגל 2010 כבר כינס, בפרגוואי ובפנים המדינה, כמאה אלף איש, מספר דומה של משתתפים ינכחו באצטדיון ולס בין מחר ליום ראשון הבא.

אבל לפני שהוא מגיע לולס, לואיס מיגל כינס קהל מצומצם אמש. אתמול כמעט אלפיים מעריצים נכחו בארוחת ערב חגיגית באולם 5 בקוסטה סאלגוורו , בו "המלך" העניק באווירה אינטימית את מופעו החדש.

בקרב הקהל ששילם בין 1800 ל 3000 פסוס כדי לראות את הזמר מקרוב, נמצאו אישים מהתקשורת ומהפוליטיקה המקומית. בנוסף, חלק מהכנסות המופע ילכו ל ONG ארגון תומך למדינה.

בארגנטינה.

לואיס מיגל הגיע לבואנוס איירס ביום שני, לאחר שהופיע במחוזות אחדים מאז ה 7 בנובמבר, במסגרת סיבוב הופעות שהחל בקוריינטס (לאחר שהופיע בפרגוואי), עבר בקורדובה, רוסריו וסאן לואיס.

המופע שיגיע מחר לולס, עם כרטיסים שאזלו, כולל יותר מ 20 נגנים על הבמה ומסכי LED שמפיקים ומגדילים את דמותו של אליל הבולרו.

הזמר המקסיקני יסיים את ארבעת הופעותיו בעיר ביום ראשון, ועדיין לא הוחלט מתי יצא ליעד הבא, טריליוו, במטוסו הפרטי. בעיר זו יופיע ב 1 בדצמבר ו מה-3, יופיע בנקוון, באהיה בלאנקה ומאר דל פלאטה ברציפות.

הצלחה ושמועות ברחבי הארץ

סיבוב ההופעות בארגנטינה התחיל ב-7 בנובמבר במועדון ההורקן בקוריינטס, המשיך באורפיאו בקורדובה ולאחר מכן הגיע אל ניואל, ברוסריו. בשורות הראשונות של ההופעה בעיר זו, הייתה הדוגמנית סופיה זאמולו, שלה נתן פרח, מה שהוביל לשמועות על רומן ביניהם.

בעוד שבסביבה הקרובה ללואיס מיגל היה מי שיכחיש זאת באמצעות חברת ההפקה שלו, זאמולו הכחישה והשתתפה בשואומאטצ', בה היא משתתפת ב"רוקדים בשביל חלום", וגם דרך אתר טוויטר. "אני מבהירה! הלכתי להופעה ברוסריו בחסות לוריאל. מעולם לא דרכתי בחדר ההלבשה של לואיס מיגל. כל מה שמדברים הם המצאות. תודה!" כתבה הדוגמנית.

אחרי רוסריו הגיע תורו של סאן לואיס, שם שמועות חדשות התווספו לסיבוב ההופעות של לואיסמי. התקשורת המקומית עדכנה שהאצטדיון חואן גילברטו פונס היה חצי מלא, בעוד שחברת ההפקות פיניקס אישרה שנכחו קרוב ל 20 אלף אנשים שבאו לראותו.

השירים

'Te propongo esta noche' היה השיר הנבחר במשך סיבוב ההופעות כדי לפתוח את ההופעות, שמתחילות רומנטי, בהן הזמר המקסיקני שר משירי הבלדות הקלאסיים, כמו 'Entregate' ו 'La Incondicional', כדי לגרום לקהל להתאהב.
לאחר מכן, הגיעה ההפתעה הגדולה: בקצב ג'אז ובחברת הזמר הבלתי נשכח פרנק סינטרה מהמסך, לואיס מיגל שר את 'Come fly with me'.

עם כריזמה חזקה, כזאת שגורמת לנשים לצעוק עד שהן נשארות בלי קול, לואיס מיגל מופיע עם לבוש חדש כדי לשיר שירים מאלבומו החדש, "לואיס מיגל", באווירה רגועה יותר. יתר על כן, "המלך" נותן נגיעה אישית לטנגו "Volver", ולאחר מכן מעמיד את הקהל על רגליו עם שירים כמו 'Ahora te puedes marchar" ו "Cuando calienta el sol", כדי לסיים את ההופעה עם השיר 'Labios de Miel'.


  

 
   


                                                                                    סגרו דף

 

דף הבית

מאמרים

סיבוב הופעות 2010

ארגנטינה

לואיס מיגל מתכונן כדי
שולס תתאהב

לואיס מיגל סינוור בקוסטה סאלגוורו

תשוקה למלך בארגנטינה

לואיס מיגל הרס בהורקן

לואיס מיגל חזר לקורינטס

היסטריה לראות את לואיס מיגל בקורינטס

צ'ילה

לואיס מיגל בארנה סנטיאגו בצ'ילה

פרגוואי

לואיס מיגל בפרגוואי

>> 20.000 מעריצים יקבלו את חזרתו של לואיס מיגל


מולטימדיה

לואיס מיגל מבצע את
 Labios de Miel בהופעה חייה בפרגוואי 06/11/10 [מתורגם]


פרו


לואיס מיגל הטריף יותר מ 8000 מעריצים פרואנים

לואיס מיגל עשה חזרות במועדון הג'וקי, פרו

לואיס מיגל גנב את לבבותיהם של 18,000 פרואנים

מאושר: לואיס מיגל יגיע
לפראנה

לואיס מיגל: היסטריה 
בסאן לואיס

היסטריה בארגנטינה לראות את לואיס מיגל

לואיס מיגל חתם עסקה גלובלית עם לייב ניישן 10/02/2010

לואיס מיגל חתם חוזה רווחי עם חברת ההפקות הגדולה בעולם
06/02/2010