דף הבית  I לואיס מיגל  I מוזיקה  I גלריית תמונות I מעריצים I צור קשר

      מאמרים 2010 >> סיבובי הופעות>> "לואיס מיגל 2010" >> לואיס מיגל כובש את ארגנטינה


 

לואיס מיגל כובש את ארגנטינה 
Sexenio.Com.Mx 01/12/2010
פפה פלורס

הזמר שימח יותר מ 120 אלף מעריצים בסיבוב הופעותיו של ארבע הופעות בבואנוס איירס.

לואיס מיגל עשה זאת שוב. הזמר הוא מלך מידאס אמיתי: בפורום שהוא מופיע, הפורום מתמלא עד אפס מקום. ארגנטינה אישרה שהאמן עדיין בשיאו. למעלה ל- 120 אלף מעריצים הציפו את הטריבונות באצטדיון ולס סארספילד, אחרי הפסקה של שנתיים מאז הפעם האחרונה ש'אל סול' דרך על אדמת ארגנטינה. הייתה זאת ציפייה ממושכת, אבל זה היה שווה את זה.


  



 

ללא דופי, לואיס מיגל עלה לבמה בחליפה שחורה, חולצה לבנה ועניבת פסים. הספיקה נוכחותו בלבד של הזמר כדי לעורר היסטריה אצל הקהל. בכל הופעה, כמעט 30 אלף אנשים שרו את הפזמון בלהיטים כמו ‘Suave’, ‘Cuando claienta el sol' או ‘Palabra de honor’. רשימת השירים הייתה נרחבת: בין השירים ששר לקהל הארגנטינאי בלטו ‘Como es possible, ‘Tres Palabras’, ‘La barca ,'Sera que no me amas’ ו ‘Te propongo esta noche.

האמן הימם את המעריצים בשיר 'Come fly with me', שיר שהקליט למעלה לעשור עם הזמר הענקי פרנק סינטרה. הערב הגיע לשיאו בביצוע מרהיב לשיר 'Labios de miel' שיר שעל שמו נקרא אלבומו האחרון. בין תשואות, לואיס מיגל נפרד מבואנוס איירס בהצלחה מסחררת, ו "בקרוב" אחד מאדמות ארגנטינה, שללא ספק, יחכו בזרועות פתוחות לשובו של השמש.

סגרו דף

 

 



דף הבית

מאמרים 2010

סיבוב הופעות 2010

ארגנטינה

לואיס מיגל כובש את ארגנטינה

סיבוב ההופעות בארגנטינה