דף הבית  I לואיס מיגל  I מוזיקה  I גלריית תמונות I מעריצים I צור קשר


     
מאמרים >> 2010 >> ידיעות >> סיבובי הופעות>> "לואיס מיגל 2010" >> לואיס מיגל חזר לקורינטס ועורר היסטריה בקרב
     15.000 מעריצים

 


 

 



התחיל סיבוב ההופעות בארגנטינה במועדון ההורקן



לואיס מיגל חזר לקורינטס ועורר היסטריה בקרב 15.000 מעריצים
Diariolarepublica.Com.Ar 08/11/2010

אצטדיון מלא קיבל את הזמר המקסיקני, בהופעה מדרגה ראשונה. מעריציו המתינו בתורים ארוכים מוקדם, מומרצים מאופוריה. לא חסרו הקלאסיקות.

בהופעה שבה שררו אופוריה וצעקות של 15.000 מעריצים, הזמר המקסיקני לואיס מיגל הציג את אלבומו האחרון, "לואיס מיגל", באצטדיון של מועדון ההורקן בקורינטס. זאת הייתה ההופעה הראשונה מתוך סיבוב הופעות שמתחיל בארגנטינה, ויעבור בקורדובה, סאן לואיס, רוסריו ובואנוס איירס, זהו ביקורו השני בקורינטס לאחר 27 שנה.
האמן אשר מכר למעלה ל 60 מיליון עותקים ברחבי העולם, הגיע לבירה אתמול עם צוות של 87 עובדים והעניק הופעה מדרגה ראשונה ב 9 בערב, עם שירים מאלבומו האחרון והקלאסיקות של תמיד.

כילד ביקר בקורינטס

זאת לא הפעם הראשונה שלואיס מיגל מגיע לקורינטס, כבר בשנת 1983 הופיע במועדון 'חובנטוד' בשלבים מוקדמים של קריירתו ארוכת השנים.
ההופעה שהעניק הזמר הרומנטי היא הראשונה במדינה לאחר חודשים של היעדרות ציבורית וסידרה של שמועות שהוכחשו מאוחר יותר, לכאורה, לגבי בעיות בריאות.
חודשים של היסטריה בקרב מעריציו החלו מאז השמועות שגרסו שלואיס מיגל היה במצב רע. הופצו אין ספור שמועות, החזקות שבהן על תרדמת ומוות. אבל דבר מזה לא קרה והזמר המקסיקני עורר התרגשות בעיר עם ביטויי חיבה רבים מצד מעריציו.

האבטחה

בתוך גבולות מועדון ההורקן, המעריצים חיכו בתורים מוקדם. במבצע ביטחוני לקחו חלק כ 400 מאבטחים, מאחר והייתה ציפייה גדולה בקרב הקהל המקומי ובמחוזות הסמוכים כמו צ'אקו, פורמוסה ומסיונס, כך שחדרי המלון היו מלאים בסוף השבוע.

העיר הנבחרת

מעריצים היו בהיסטריה כאשר אושר שלואיס מיגל בחר בעיר קורינטס עבור הבכורה של סיבוב ההופעות 2010.
הזמר המקסיקני גרם לאנחות בקרב המעריצות עם אלבומו האחרון, שבתוך שעות ספורות, קיבל מעמד זהב במספר עירים בעולם, ביניהן ארגנטינה.
הכרטיסים שמחירם נע בין 900 פסוס עד ל 200 אזלו. לראות את הכוכב המקסיקני נדרשו שעות להמתין בתורים, כדי לקנות כרטיסים כמו שהיה אתמול כדי להיכנס לאצטדיון ההורקן.

מדובר באמן דובר הספרדית הכי חשוב של כל הזמנים, עם למעלה ל 60 מיליון עותקים שנמכרו ברחבי העולם ו 28 שנה של קריירה רצופה. אלבומיו שוחררו בארה"ב, ספרד, מקסיקו, יפן, קוריאה, סינגפור, אוסטרליה, גרמניה, הולנד ובלגיה, בקרב מדינות רבות נוספות.


                                                                                    סגרו דף

 
 

 

 

דף הבית

סיבוב הופעות 2010

לואיס מיגל חזר לקורינטס

היסטריה לראות את לואיס מיגל בקורינטס

לואיס מיגל הטריף יותר מ 8000 מעריצים פרואנים

לואיס מיגל עשה חזרות במועדון הג'וקי, פרו

לואיס מיגל גנב את לבבותיהם של 18,000 פרואנים

מאושר: לואיס מיגל יגיע
לפראנה

לואיס מיגל: היסטריה 
בסאן לואיס


היסטריה בארגנטינה לראות את לואיס מיגל

לואיס מיגל חתם עסקה גלובלית עם לייב ניישן 10/02/2010

לואיס מיגל חתם חוזה רווחי עם חברת ההפקות הגדולה בעולם
06/02/2010