דף הבית  I לואיס מיגל  I מוזיקה  I גלריית תמונות I מעריצים I צור קשר


     
מאמרים >> 2010 >> ידיעות >> סיבובי הופעות>> "לואיס מיגל 2010" >> לואיס מיגל עם "שפתיו מדבש" שימח 12 אלף מעריצים
     בארנה סנטיאגו

 


 

לואיס מיגל עם "שפתיו מדבש" שימח 12 אלף מעריצים בארנה סנטיאגו
Noticias.123.Cl 18/11/2010

הזמר המקסיקני לואיס מיגל שימח בערב יום רביעי- 12 אלף מעריצים עם הופעה מרהיבה בארנה סנטיאגו, בה הופיע במספר מהקלאסיקות הגדולות, בנוסף ללהיט הרדיו האחרון שלו והסינגל הראשון מהאלבום לואיס מיגל: 'Labios de Miel'

המקסיקני, שהגיע לסנטיאגו בפעם החמישית תוך עשור ופעם שנייה במתחם פארקה אוגיניס, הראה במשך שעה ו 42 דקות הופעה חדשה, בה הותיר מאחור את מחרוזות הבולרו והמריאצ'י (מהן לא שר אף אחת) כדי להשאיר מקום לחמשת שירים מאלבומו האחרון ואפילו לדואט עם הזמר המנוח פרנק סינטרה בשיר 'Come fly with me', שיר חדש לפחות בביקוריו בצ'ילה.

הזמר הגדול של המוסיקה הלטינית עלה לבמה עם הקדמה מבוססת לגוון זהה דומה לזאת בפסטיבל וינה דל מאר (באופן מוזר לא הופיע בפסטיבל מאז 1994) כדי לבצע את השיר 'Te Propongo Esta Noche', שיר שאיתו סיים הופעות אחרות.
הכל, לבוש בחליפה שחורה ועניבה קפדנית מלווה במשלחת הרגילה של מוסיקאים וזמרות ליווי.

לאחר חימום האווירה עם 'Suave' ו 'Con tus besos', החל הרגע היחיד של אינטראקציה עם הקהל, בו הודה לו על נוכחותם והזמין אותם לצעוק ולצרוח בחוזקה כדי להפעיל את מודד עוצמת הסאונד שהוקרן על מסך ענק, בו הופיעו כל תנועותיו בערב. מעריציו היו נתונים לרגליו ואף נתנו לו ורדים .

לאחר מכן הגיעה הרומנטיקה של 'Tres Palabras', 'La Barca', ו 'Volver', הדואט עם סינטרה, 'O tu o ninguna, מחרוזת שבה כלל את No me puedes dejar asi', 'Palabra de honor', Entregate' , 'La Incondicional' ו 'Oro de ley'. עם השיר 'Tu solo tu' והשיר הרומנטי 'Te necesito' סיים את החלק הראשון.

החידוש הגיע בחלק השני, כאשר לאחר הקדמה מוסיקלית ארוכה, שר את 'No existen limites', אחד מהשירים הגדולים והמבטיחים מאלבומו העכשווי. אז הגיע קטע פופ-פאנק עם 'Ella es asi', הבלדה שוברת הלב 'Lo que queda de mi', והקצביים 'Mujer de fuego' ו 'Que nivel de mujer'.

לחלק הסיום שהיה אולי הטוב ביותר, כולם רקדו עם הקלאסיקותDecidete', 'Los muchachos de hoy', 'Ahora te puedes marchar', 'La chica del bikini azul', "Cuando calienta el sol,'Vuelve',
'Como es posible que a mi lado', 'Sera que no me amas וחזרה קצרה של השיר 'Te propongo...', כדי לסיים אחרי הדרן ארוך עם 'Labios de Miel', להיט מושר שהחזיר את לואיס מיגל לראש המצעדים באמריקה הלטינית.

לואיס מיגל בנוסף יופיע ביום חמישי הזה, שישי ושבת באותו מתחם בסנטיאגו ארנה, בהופעה מדהימה למעריציו במדינה, ולאוהבי מוסיקה טובה, עם אמן שיש לו ניסיון של 3 עשורי בקריירתו
.
.


  

 
   


                                                                                    סגרו דף

 

 

 

 

 

דף הבית



מאמרים

סיבוב הופעות 2010

צ'ילה

לואיס מיגל בארנה סנטיאגו בצ'ילה

פרגוואי

לואיס מיגל בפרגוואי

>> 20.000 מעריצים יקבלו את חזרתו של לואיס מיגל


מולטימדיה

לואיס מיגל מבצע את
 Labios de Miel בהופעה חייה בפרגוואי 06/11/10 [מתורגם]


ארגנטינה

תשוקה למלך בארגנטינה

לואיס מיגל הרס בהורקן

לואיס מיגל חזר לקורינטס

היסטריה לראות את לואיס מיגל בקורינטס

פרו


לואיס מיגל הטריף יותר מ 8000 מעריצים פרואנים

לואיס מיגל עשה חזרות במועדון הג'וקי, פרו

לואיס מיגל גנב את לבבותיהם של 18,000 פרואנים

מאושר: לואיס מיגל יגיע
לפראנה

לואיס מיגל: היסטריה 
בסאן לואיס

היסטריה בארגנטינה לראות את לואיס מיגל

לואיס מיגל חתם עסקה גלובלית עם לייב ניישן 10/02/2010

לואיס מיגל חתם חוזה רווחי עם חברת ההפקות הגדולה בעולם
06/02/2010