דף הבית  I לואיס מיגל  I מוזיקה  I גלריית תמונות I מעריצים I צור קשר


     
מאמרים >> 2010 >> ידיעות >> סיבובי הופעות>> מאושר: לואיס מיגל יגיע פראנה

 


 

 


 


מאושר: לואיס מיגל יגיע לפראנה
Unoentrerios.Com.Ar 22/10/2010

הזמר הלטיני הגדול ביותר יגיע לפראנה ביום ראשון ב 12 בדצמבר, בחסות דיאריו אונו. נשאר לאשר את מיקום ההופעה.

ההודעה על ההופעה מדיאריו אונו, אושרה בשעה האחרונה ביום שישי מבואנוס איירס. לבסוף, נקבע תאריך נוסף כדי שלואיס מיגל ישיר בארגנטינה והעיר הזו תהיה לא פחות מפראנה. היום? יום ראשון ה 12 בדצמבר. התאריך יכול להפתיע, מאחר שלואיסמי יעזוב את המדינה ב 28 בנובמבר עם הופעתו האחרונה מארבע שמתוכננות באצטדיון ולס סרספילד, אך לאחר שיופיע בסיבוב הופעות באמריקה הלטינית, יחזור למדינה כדי להופיע בפעם השניה בהסטורית העיר. הפעם היחידה שהופיע בפראנה הייתה בשנת 1982 באצטדיון קוביירטו דה אצגאווי.

נותנת החסות, אונו, ציינה במהדורות קודמות שהיה משא ומתן מתמיד עם אותה חברת הפקה שהביאה את ריקרדו ארחונה לפראנה בקיץ האחרון. עכשיו זהו תורו של האמן לא פחות מלואיס מיגל, בשנה שהפופולאריות שלו הייתה גדולה לאחר שמועות רבות שפורסמו לפני יציאת אלבומו החדש שהוא הצלחה עולמית במכירות.

סיבוב ההופעות שיביא אותו לפראנה יתחיל בפרו ולאחר מכן יעבור בארגנטינה בה יקיים מספר הופעות וימשיך עם ארבע הופעות בבואנוס איירס.

לאחר שאושר התאריך וההסדר של מטה מועדון המעריצים שחבר להופעה אפשרית, מנהלים המשיכו במשא ומתן כדי להגיע להסכם התקשרות שביום שישי אושר: "השמש של מקסיקו" ישיר בפראנה, למרות שעדיין לא נקבע מיקום ההופעה.

בהחלט ההשפעה הטובה שהביאה הופעתו של ארחונה בפראנה, עודדה להמשיך את הבאתם של אמנים גדולים למדינה. הבאתו של לואיס מיגל לא הייתה קלה וכל השבוע עסקו היזמים והמפיקים של לואיס מיגל שהגיעו להסכם על ההופעה, שמה שנראה בתחילת סיבוב ההופעות בלאס וגאס- 4 הופעות רצופות בספטמבר- זה מומנטלי ותהיה הופעה בסדר גודל שמעולם לא נראה בפראנה.


                                                                                    סגרו דף

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

דף הבית

סיבוב הופעות 2010

מאושר: לואיס מיגל יגיע
לפראנה


לואיס מיגל: היסטריה 
בסאן לואיס


היסטריה בארגנטינה לראות את לואיס מיגל

לואיס מיגל חתם עסקה גלובלית עם לייב ניישן 10/02/2010

לואיס מיגל חתם חוזה רווחי עם חברת ההפקות הגדולה בעולם
06/02/2010


לואיס מיגל מאפיל על שלושת 'הנמרים העצובים' של מקס