דף הבית  I לואיס מיגל  I מוזיקה  I גלריית תמונות I מעריצים I צור קשר

מגזינים ומאמרים >> 2013 >> חדשות ועדכונים >> סיבוב ההופעות 'הלהיטים 2013' >> לואיס מיגל: הכירו אותו דרך המעריצה הפרואנית הכי נאמנה שלו


 

 

לואיס מיגל: הכירו אותו דרך המעריצה הפרואנית הכי נאמנה שלו
Andina.Com.Pe 22/10/2013

000222423T

הגעתו של לואיס מיגל ללימה יוצרת ציפיה גדולה וידוע באופן לא רשמי שברגע שיגיע הוא ישתה לחיים מהמשקה המפורסם שלנו פיסקו סור. כך אומרת אימלדה אוטיניאנו נשיאת מועדון המעריצים שלו, ואולי הפרואנית שהיתה הכי קרובה לאליל של המוזיקה הרומנטית בשנים האחרונות. 

היא סיפרה אנקדוטות ופרטים לא מוכרים על הכוכב, כמו שהוא לא היסס, לפגוש את מעריצותיו, להשהות סעודת ערב כדי לקבל אותן ולהתעניין בפעילות שמועדון המעריצים שלו עושה בלימה.

"אני זוכרת שהמנהל שלו אמר שזה יהיה מאוד קשה שנוכל לראותו באותה הזדמנות, משום שהוא היה מאוד עסוק בסעודת ערב, אבל החלטנו בכל מקרה לחכות לו. הפתעה נעימה חיכתה לנו שכן כעבור 10 דקות בלבד לואיס מיגל הופיע, בחיוך רחב הולך בנינוחות. נזכרת אימלדה, נציגת המועדון "אמיגוס דה לואיס מיגל".

"הוא התחיל לשאול מי היתה כל אחת מאיתנו במועדון. נתנו לו מודל אלפקה שעוצב במיוחד בשבילו. הוא כבר הכיר את בעל החיים המקומי הזה ושאל אותנו "זאת לא זו שיורקת"? ואנחנו הנהנו בחיוב. ואז הוא התחיל לדאוג איך הוא יקח אותה לביתו, מכיוון שהציוד כבר היה ארוז".

"למרבה המזל, כשהבאנו את המודל לאומן, היינו זהירות שיעבדו על המודל באופן שיוכל להכנס למזוודה וכך הוא היה יכול לקחת אותו".

"הוא התרגש כמו ילד, ואמר שהוא הרגיש כמו בחג המולד שמקבלים הרבה מתנות. הוא שוחח איתנו די הרבה זמן וסיפר לנו על כל הדברים שהוא אוהב בפרו. הוא הכיר היטב את המדינה שלנו ואני יכולה להבטיח שהוא אוהב אותה", אמרה.

לואיס מיגל כשדיבר עם מעריצותיו, גילה חוש הומור נהדר ואת האופן שבו הוא מעריך את האוכל והתרבות שלנו.

בהופעתו, ב-7 באוקטובר הבא, במועדון הג'וקי, הוא יבצע לא רק את שיריו הטובים ביותר, אלא הוא יעשה מחווה לאימו בשיר "Motivos".

האליל בביקורו האחרון, לפני שלוש שנים, איחד יותר מ-40 אלף איש. השנה צפוי שיעבור את הכמות הזאת, כאשר אלבומיו האחרונים התקבלו היטב בקרב הציבור הפרואני.

ב 2013, פרו תהיה המדינה הראשונה בסיבוב הופעותיו בדרום אמריקה, שנקרא 'סיבוב הופעות הלהיטים 2013'. 

הזוכה של יותר מחמישה פרסי גראמי ישיר בלימה לא רק את הקלאסיקות שלו, אלא גם שירי פופ ופאנק, ז'אנרים שהוא מתנסה בהם באופן שוטף.

>> קישור לכתבה המקורית בספרדית

 

 
 

 

דף הבית


חדשות

2013

לואיס מיגל: הכירו אותו דרך המעריצה הפרואנית הכי נאמנה שלו

2010

לואיס מיגל הטריף יותר מ 8000 מעריצים פרואנים

לואיס מיגל עשה חזרות במועדון הג'וקי, פרו

לואיס מיגל גנה את לבבותיהם של 18,000 פרואנים