לואיס מיגל יופיע במנדוזה ב-1 בנובמבר
Elsolonline.Com 03/06/2014
_________________________________________________________________

 

 

 

 

מלך הבולרו חוזר למחוז שלנו כחלק מסיבוב ההופעות 2014. עדין אין פרטים על מכירת הכרטיסים וגם לא על המקום שבו הוא יופיע אבל הביקור שלו כן מאושר לשמחתם של מעריציו. ההופעה תועבר ב 100.9 תחנת הרדיו של אל סול.

המלך יחזור למדינה עם הופעה ב-23 באוקטובר באיצטדיון גבע בבואנוס איירס, קודם להופעה, מעריצי הארדקורד שלו יוכלו לראות אותו קרוב יותר. הזמר יערוך ערב גאלה ברואל ב -21 באוקטובר, אל סול מגיע למנדוזה במסגרת סיבוב הופעות שיערוך בפנים המדינה. עדין לא ידוע מתי תחל מכירת הכרטיסים ולא הבמה שבה יתן את ההופעה המיוחלת, מה שכן ידוע זה שלואיס מיגל יבצע רפטואר שירים שיכלול את כל השירים הקלאסיים וגם קידום של שירים חדשים.

ההופעה שצפויה. ביקורו האחרון במנדוזה היה ב 2008, כחלק מסיבוב ההופעות 'The Hits Tour' אשר איתו שבר שיאי הופעות עם 220 הופעות במהלך שנתיים, בספרד, דרום אמריקה, מקסיקו וארה"ב עם למעלה מ 250 אלף אנשים במהלך הופעתו האחרונה בארגנטינה.

זוכה הפרסים הרבים ועם מיליוני אלבומים שנמכרו ברחבי העולם, לזכותו של לואיס מיגל 30 אלבומי אולפן ו 20 סיבובי הופעות לאומיים ובינלאומיים.

אלבום חדש. בנוסף לשיריו הקלאסיים המצליחים, לואיסמי ישיר שירים מאלבומו החדש אשר מתוכנן לצאת בספטמבר השנה. אמנם אין פרטי מידע על האלבום החדש, אך המעבד המוזיקלי של הזמר הבטיח שהאלבום "לא כולל פופ, בולרו ולא ראנצ'רה, זאת דרך חדשה ואני לא יכול להוסיף שום דבר נוסף".

"מדובר בחומר מוזיקלי שהוא די נדיר בשבילו (לואיס מיגל), זה יהיה משהו שונה, שיימשך לכל החיים", אמר והוסיף: "השינוי המוזיקלי חסר בקריירה של הזמר".

בפחות מחמישה חודשים לואיס מיגל יגיע למנדוזה והציפיות בקרב מעריציו רבות בהתחשב שלפני ארבע שנים היתה זו הפעם האחרונה בה התאחדו עם האליל שלהם.   

> קישור לכתבה
http://elsolonline.com/mobile/ver/1406/204785/luis-miguel-actuara-en-mendoza-el-1-de-noviembre

 

 דף הבית



מאמרים

סיבוב הופעות 2014

יוני

לואיס מיגל, יופיע במנדוזה ב-1 בנובמבר