המופע הכי מצופה
ענק חוזר: לואיס מיגל ישיר בטוקומן

הזמר יופיע במגרש אתלטיקו, ב-4 בנובמבר. הכרטיסים יצאו למכירה ב-18 ביוני. הפרטים.
Lagaceta.com.ar 11/06/2014
_______________________________________________________________

 

 

 

 

חזרה מצופת. הזמר יחזור למחוז עם מופע גדול.

הידיעה סוף סוף הגיעה ואלפי מעריצות נאנחו ממה שעד עכשיו היתה רק שמועה: לואיס מיגל יעניק מהכשרון והקסם שלו לטוקומאנים במופע יוצא דופן שמתוכנן ל-4 בנובמבר במועדון אלתיקו טוקומן.

הקלאסיקות של תמיד, שירי הבלדה ולהיטיו החדשים, ישולבו בתצוגה אמנותית וטכנולוגית ייחודים ובסגנון שלו שאין דומה לו בערב היסטורי עבור טוקומן.

מכירת כרטיסים מוקדמת תצא ב-18 ליוני וניתן יהיה לרכוש אותם בהילטון גרדן טוקומן (מיגל לילו 365) ואונליין באמצעות www.topshow.com.ar או באמצעות סנטנדר ריו.

סיבוב ההופעות האחרון שלו, 'הלהיטים' שבר שיאי הצגות, בהיקף של 220 הופעות שנערכו במהלך שנתיים ועבר בספרד, דרום אמריקה, מקסיקו וארה"ב.

בארגנטינה במהלך הופעתו האחרונה, שבר גם שיאים, בכינוס שעלה על 250 אלף איש. יש לציין את ההצלחה הגדולה שהיתה לו בלאס וגאס, בה זכה בפרס היהלום.

בטקס פרסי הבילבורד ה-25, הוא היה מועמד על היותו הנציג הטוב ביותר של המוסיקה הלטינית, בקטגוריה סיבוב ההופעות של השנה, הודות לסיבוב ההופעות 'הלהיטים' הארוך והמנצח שלו.

זוכה הפרסים הרבים ועם מיליוני אלבומים שנמכרו ברחבי העולם, לואיס מיגל מגיע למחוז, ובכך הופך לאירוע האמנותי החשוב ביותר של שנת 2014.

>> קישור לכתבה
 

 

 

 דף הבית



מאמרים

סיבוב הופעות 2014

יוני

ענק חוזר: לואיס מיגל ישיר בטוקומן

לואיס מיגל בסיבוב הופעות במקסיקו 2015