מגזינים ומאמרים >>2017 >>  הבן של חוסה אלפרדו חימנס, שמח שלואיס מיגל ישיר משירי אביו
20Minutos.Com.Mx 07/11/2017

חוסה אלפרדו חימנס גאלבז חוגג את העובדה שהזמר, לואיס מיגל בחר שירים של אביו בשביל אלבומו החדש, שמסמל את חזרתו לתעשיית המוזיקה, "שלחתי לו מספר שירים וחשבתי שהוא יבחר..."

חוסה אלפרדו חימנס גאלבז חוגג את העובדה שהזמר, לואיס מיגל בחר שירים של אביו בשביל אלבומו החדש, שמסמן את חזרתו לתעשיית המוזיקה, "שלחתי לו מספר שירים וחשבתי שהוא יבחר שניים והוא בחר שישה".

לאחר מסיבת העיתונאים שבה הוא הציג אלבום מיוחד "פדרו אינפנטה. מאה שנים חושב עלייך", חימנס גאלבז הדגיש שהוא הצליח לשוחח עם לואיס מיגל.

"חוסה הרננדז, מנהל להקת מריאצ'י אל סול דה מקסיקו, יצר קשר איתנו טלפונית ודיברנו על השירים של אבי ועל הכבוד שנתן ליצירה שלו. אני יכול לומר שזה הדבר המדהים ביותר שקרה לנו, מכיוון שהוא זמר גדול".

המנכ"ל של קטלוג הזהב של אגודת המלחינים והכותבים של מקסיקו (SACM), אמר "לכל השירים שהוא יבצע תהיה השפעה, ביניהם אלו של אבי שהיו מוכרים ברחבי העולם".

חימנס גאלבז אמר כי בקרוב יחגגו את יום השנה למותו של חוסה אלפרדו חימנס, בדולורס, הידלגו: "יהיו לנו הפתעות גדולות ואנחנו ננצל את האירוע הגדול הזה כדי להודיע על יציאתו של אלבום מחווה שעשו זמרי רוק לשיריו", הסביר בזמן שהצביע על כך שזאת תהיה הפקה גדולה.

עוד הדגיש שבמחווה ילקחו בחשבון מחדש אנריקה בונבורי: "הקליטה לאלבום קרלה מוריסון, ג'ולייטה ונגאס, אנדרס קלמארו, לילה דאונס, ג'ראבדפלו, לוס לובוס, סלסו פיניה, בטו קואבס, ג'יי דה לה קואווה עם חימנה סטיניאנה וריקי מוניוז דה אינטואקבלה, שיתחיל את קידום האירוע עם השיר: 'Pero no puedo decir el tema'.

קישור לכתבה המקורית

 

דף הבית

2017

הבן של חוסה אלפרדו חימנס, שמח שלואיס מיגל ישיר משירי אביו

עם 'Mexico por Siempre' לואיס מיגל נכנס בפעם השניה במקום ה-1 עם אלבום של מוזיקה מקסיקנית