דף הבית  I לואיס מיגל  I מוזיקה  I גלריית תמונות I מעריצים I צור קשר

 

 
מגזינים ומאמרים >>2017 >> Basta! >> לואיס מיגל בחליפת צ'ארו, ילבש חליפה בשווי חצי מיליון פזו
 


 

  
   
05/11/2017
ארמנדו גאג'גוס

לואיסמי בוידיאו קליפ חדש

ילבש חליפה עם מותרות רבות

*אל סול ילבש חליפת צ'ארו שמחירה חצי מיליון פלוס

בסטה! ראיין את ריקרדו לואיסאנו, עוזרו של אנריקה פדראזה, יליד גוודלחרה שעיצב, תפר והיה אחראי לתפור את הכפתורים ואת יציקות הברזל בצבעי זהב לבן על מכנסי הצ'ארו, שלואיס מיגל ילבש בצילומי הוידיאו קליפ לשיר La Fiesta del Mariachi, שיש להם ערך סטרטוספרי על היותם מפורטים במתכת היקרה הזאת.

"אנריקה שהוא חבר של אחיו של הזמר ושאני מבין שזאת המלצתו, כך שהתקרב אל האדון. לואיס מיגל לא נצפה עם אנריקה, אבל הם דיברו בטלפון והתכתבו דרך הרשת, הבוס שלח לו כמה עיצובים של יציקות ברזל בשביל מכנסי הצ'ארו שהאומן ביקש לפני 3 חודשים ואת כל החומר של הכפתורים ויציקות הברזל שהם בזהב לבן", אמר.

"עלות העבודה היא כמעט זהה לזו שהחומר היקר משמש, כי זה נעשה עם מעצב מקסיקני שחי בהולנד ומשם שולחים את העיצובים שלואיס מיגל אישר מהסקיצה הראשונה, הבוס שלי מאושר כי הזמר לא ביצע שינויים באף אחד מהעיצובים, אבל רק בחר אחד בשביל יציקות הברזל שעולים כמעט 225 אלף פזו וכל השאר הוא תשלום על העיצוב ועבודת האמנות", טען.

La fiesta del Mariachi הוא האמתלה כדי שאל סול ילבש מכנסיים וז'קט של צ'ארו: "ההזמנה נמסרה לפני כמה שבועות והאדון לואיס מיגל הודה מאוד על העבודה, אני יודע שהוא נשאר מאוד מרוצה עם העבודה הזאת שהוא אמר תהיה עבור ההקלטה של הוידיאו קליפ של השיר החדש שעתה שוחרר, שנקרא La fiesta del Mariachi, שבו הבוס שלי סיפר לנו שהוא ילבש רק מכנסיים וז'קט של צ'ארו ושניהם ילבשו את הכפתורים ויציקות הברזל האלו שעוצבו רק בשבילו", סיים ריקרדו. נטפליקס מכינה סידרה על חייו של לואיס מיגל, שתשודר בשנה הבאה.

 


 



 

דף הבית