מגזינים ומאמרים >>2017 >> הקאמבק הגדול של האליל הלטיני לואיס מיגל
14/12/2017
מערכת


                          
                             עם 'Mexico Por Siempre'! שבר את כל השיאים האפשריים

לאחר כמעט שנתיים של הפסקה מעולם המוזיקה, בנובמבר שעבר לואיס מיגל חזר בגדול, עם אלבום אולפן חדש 'Mexico Por Siempre' של שירי מוזיקה מקסיקנים. זהו האלבום השני שבו לואיס מיגל בוחר לשיר שירי מריאצ'י, לאחר שבשנת 2004 הקליט והפיק את האלבום 'Mexico en la Piel', איתו זכה בפרס גראמי אמריקאי ובשני פרסי גראמי לטיניים. והוא לא יכל לבקש חזרה מוצלחת יותר לעולם המוזיקה, מאחר והוא שבר את כל השיאים האפשריים.

לפני שהאלבום יצא לחנויות באופן רשמי ב 24 בנובמבר, ניתן היה לקנות את האלבום באתרי הורדות של מוזיקה דיגיטלית כמו iTunes ו Apple, ותוך שעות ספורות, נכנס למקומות הראשונים ביותר מ 9 מדינות דוברות ספרדית כמו מקסיקו וקולומביה, נרשמו גם הורדות דיגיטליות במדינות כמו שווייץ ואירלנד. בנוסף, באתר המכירות הבינלאומי, אמזון, מספר שעות לאחר יציאת האלבום, פורסם כי האלבום אזל, ושבועיים לאחר יציאת האלבום, הוא ממשיך להיות ברשימות האלבומים הנמכרים ביותר בקטגוריה של מוזיקה לטינית.

לפי האתר Mexico Por Siempre' Amprofon', הוא כבר אלבום זהב במקסיקו ועל פי הפרסום של האתר Promusicae, בספרד נכנס למקום השישי, הישג מאוד מכובד מאחר ולא נעשה כל קידום לאלבום. הישג נוסף, שללא ספק ישמח את הזמר, ושמאשר שהוא יודע מה לעשות במוזיקה, השבוע המגזין האמריקאי היוקרתי, בילבורד, פירסם שהוא נכנס למקום הראשון ברשימת אלבומי רבי המכר בז'אנר המקסיקני, וגם נכנס למקום השני ברשימת האלבומים הלטינים הנמכרים ביותר, משאיר מאחור זמרים כמו שאקירה ואת זמר הרגאטון ינדל, ובכך שובר שיאים שמעולם לא הושגו עם אלבום של שירים מקסיקנים.

לשיריו החדשים 'La fiesta del Mariachi' ו 'Llamarada' ביוטיוב יש מיליוני צפיות. האלבום קיבל ביקורות מאוד חיוביות מצד מפיקים מוזיקליים כמו מנולו קלדרון והזמר קרלוס ריברה, ששיבחו את מיגל על כך שהוא מחזק את הזהות המקסיקנית ונושא אותה בגאווה. לאחרונה אמנים גדולים כמו ארמנדו מנסנרו ועד זמרי רגאטון הביעו את הערכתם כלפי לואיס מיגל, כמו כריס מהצמד כריס ואנחל שאמר בהתייחסו לזמר: "הוא אגדה, לואיס מיגל אף פעם לא ייצא מהאופנה, תמיד הוא יהווה השראה לאמנים רבים ללא קשר לז'אנר שישירו בו".

נראה,  שעבור מעריצי הזמר לא הספיקו ההופעות שיתקיימו בפברואר במקסיקו, מאחר שאזלו כל הכרטיסים הודות לדרישה הגבוהה שבעקבותיה נפתחו תאריכים חדשים לחודש מארס.

                                 

בקרוב כבר מגיעה השנה החדשה והמעריצים של הזמר יחגגו אותה בכל העולם ובין היתר הם מתכננים ציוץ מסיבי ב 1/1/2018 כדי לאחל לו בהצלחה עם סיבוב הופעותיו החדש ולהביע את אהבתם הגדולה שהם מרגישים כלפיו.