דף הבית  I לואיס מיגל  I מוזיקה  I גלריית תמונות I מעריצים I צור קשר

 

 
מגזינים ומאמרים >>2017 >> Mx.Hola.Com >>
ב
Hola!, משבר בקשר בין לואיס מיגל וקריסטינה, בזמן שאל סול נהנה באקפולקו
13/03/2017
I קרולינה סוטו
 


 

  


זאת היתה אהבה לסירוגין, מאז 2013, לואיס מיגל נראה כשהוא נהנה מקשר עם אישה שעליה ידוע מעט, קריסטינה. מאז אותו מופע מפורסם "של שלוש הנשיקות", שבו אל סול כפי שהוא מעולם הרשה לעצמו להראות, ניגש בין שיר לשיר לנשק את חברתו מול הקהל, והזוג הפך לבלתי נפרד.
אבל כפי שאפשר לקרוא במהדורה של השבוע הזה של
Hola!, נראה שהכל מצביע על כך שהם החליטו לסיים את מערכת היחסים שלהם.

בשנה של שינויים בחייו של לואיס מיגל, נראה שהמחוייבות שלו עם קריסטינה נשארה מאחורה. במשך כמה חודשים ראינו "שמש" שהתאושש מאוד, בתדמית יותר רגועה ועליזה, אפילו כשהוא מראה את עצמו ויותר נגיש למעריצים. אבל כאמור היה דבר קבוע בהופעות האלו, העדרותה של קריסטינה.

ניתן לקרוא במאמר המלא במהדורה הזאת של Hola!, כי בני הזוג ניסו להציל את הקשר בניסיון אחרון עם טיול, אבל נראה שהדברים לא הסתדרו. מאז, הזמר של La Incondicional נצפה עם חברים ובנות אחרות, אבל לא עם האישה שהפכה למלווה הנצחית שלו.



בעוד שבחייו הוא מתמודד עם אתגרים קשים, עם סיומו של הרומן, פרידתו ממי שייצג אותו דניאל גונזלס והבעיות החוקיות מול אלחנדרו פרננדס, נראה שלואיס מיגל חוזר לשורשים שלו. הוא לא רק נצפה עם חברו לנעורים, מיגל אלמן מגני, אלא שהוא חזר לאחר זמן רב למה שהיתה הבמה של ההרפתקאות הבלתי נשכחות, אקפולקו.

בסוף השבוע הזה, הזמר החליט לחגוג כמו בימים ההם והוא לבש את הבגדים הרגילים השחורים שלו, במסיבה בנמל. לקצב של
La Chica del Bikini Azul, לואיס מיגל נראה משועשע כשהוא צופה בשיר של מועדון לילה ומעודד אנשים לשיר את אחד מלהיטיו הגדולים ביותר.

הרחק מאותה סודיות שהקיפה אותו בשנים האחרונות, אל סול עמד בשמחה מול הטלפונים הסלולריים שצילמו אותו ואפילו הוא נראה באינטרקציה עם קהל הנוכחים שלא יכלו להאמין מי היה לצידם במסיבה. מוקף בשלושה חברים, לואיס מיגל איפשר לראות צד מאוד שונה באישיותו שהזכיר איך הוא היה לפני כמה עשורים.
 

 


כתבה מקורית



 

דף הבית

משבר בקשר בין לואיס מיגל וקריסטינה, בזמן שאל סול נהנה באקפולקו