דף הבית  I לואיס מיגל  I מוזיקה  I גלריית תמונות I מעריצים I צור קשר

 

 
מגזינים ומאמרים >>2017 >> Quadratin.Com,Mx >> לואיס מיגל לוקח את מקסיקו בעור
23/11/2017


 

         

חזר. הזמר משיק היום אוסף של 14 שירים יחד עם מריאצ'י ורגאס דה טקאליטלאן המפורסמים שממנו מגיע השיר 'La Fiesta del Mariachi'.

הזמר חוזר לתעשיית המוזיקה כדי לחלוק כבוד לשורשיו האצטקים, היום הוא משחרר את אלבומו החדש 'Mexico por siempre', מהז'אנר המקסיקני האזורי.

אחד מהגדולים של המוזיקה המקסיקנית חוזר עם אלבום אולפן חדש 'Mexico por Siempre', אחרי שאלבומו האחרון שיצא בשנת 2010 'Luis Miguel', ולמרות שהזמר נולד בפורטו ריקו הוא תמיד היה הנציג של המוזיקה הרומנטית של ארצנו.

עד כדי כך הוא אוהב את המדינה הזאת, ששוב הוא מקדיש את ההפקה הזאת למקסיקו בז'אנר המקסיקני האזורי ועושה שימוש במריאצ'י המפורסם, שלא עשה בו שימוש באלבומיו מאז 'Mexico en la piel' ב 2004, שאיתו זכה בגראמי לטיני על האלבום המקסיקני הטוב ביותר, וגראמי על האלבום המקסיקני/אמריקאי.

עם רק 12 שנים, לואיס מיגל גז'גו בסטרי, התחיל את הקריירה האמנותית שלו ב 1982 כדי להפוך לאחד מהזמרים הפופולרים ביותר בהיסטוריה של אמריקה הלטינית, הוא זכה להוקרה על ידי האקדמיה האמריקאית להקלטות והוא הזמר המקסיקני הצעיר ביותר שקיבל את ההוקרה, בגיל 15, על הדואט עם הזמרת הסקוטית שיינה איסטון, 'Me Gustas Tal Como Eres'.

עם קריירה יוצאת דופן, הוא זכה בחמישה פרסי גראמי וארבעה פרסי גראמי לטיניים, בין שאר פרסים אחרים שהפכו אותו להיות מוכר בכל אמריקה הלטינית הודות לשירים רומנטים החל מפופ, פאנק, שירי חג מולד, ג'אז, ביג בנד, בולרו, מריאצ'י, טנגו והבלדות שלו של תמיד שמתשוקקים אליהן.

למרות כל עבודתו, הזמר וגם המפיק המוזיקלי מוכר בחייו השערורייתיים ולמרות שהוא מנסה לשמור על חייו פרטיים איכשהוא הם מצליחים להגיע לאמצעי התקשורת.

MEXICO POR SIEMPRE

בהפקה הנפלאה הזאת, הזמר של 'La Incondicional' מציג אוסף של 14 שירים שנבחרו ומבוצעים בתשוקה וברגש האופיניים לו.

השיר 'La Fiesta del Mariachi', היה הפתיחה לאלבום החדש הזה ואיך הוא מוקם? נכנס מיד למקומות הראשונים במכירות במקסיקו, ארה"ב, ספרד ואמריקה הלטינית. בנוסף לזה, ביום רביעי נראה ברשתות החברתיות קדימון לקליפ הרשמי של השיר.

שיר נוסף ששוחרר בשבוע שעבר הוא 'Llamarada', שלו יש קליפ עם מילים באתר הרשמי שלו. בין השירים שמרכיבים את אלבום החזרה של לואיס מיגל הם 'El Balaju', 'Soy lo Prohibido', 'El Siete Mares'
 'Por que te conoci?', 'Deja que Salga la Luna', 'Serenata Huasteca' (
בעבר בוצע על ידי חוסה אלפרדו חימנס ופדרו אינפנטה)
'Que te Vaya Bonito'
ו 'Sin Sangre en las Venas'.

בסגנונו הייחודי, 'El Sol de Mexico' (השמש של מקסיקו) טיפח במשך השנים קריירה מצליחה ועכשיו הוא חוזר עם פנינה מוזיקלית לאחר שבע שנים של שתיקה, בו הוא מופיע מחדש עם המריאצ'י ורגאס דה טקאליטלאן.

 

הסיפור שלו בנטפליקס
למרות שכמעט לא ידוע הרבה על חייו הפרטיים, הוא מנסה להשאר מוסתר בזמן שהוא לא בסיבוב הופעות או מקדם  אלבום, אל סול, סוף סוף החליט לדבר על חייו ועל הקריירה שלו בסידרה הביוגרפית שתצא בקרוב בנטפליקס והיכן שדייגו בונטה יגלם את דמותו של לואיס מיגל הצעיר.

"במשך עשרות שנים אנשים רבים דיברו על חיי, רבים עוד יותר יצרו גרסאות משלהם על חיי. עכשיו החלטתי לספר את הסיפור של החיים שלי", אמר לואיס מיגל בסרטון שמציג את הסידרה.

"אני מוכן לבקר את ההיבטים השונים בעברי שהעלו כל כך הרבה שאלות וספקולציות. אתם תהיו מופתעים ותצאו יחד איתי למסע הרגשי הזה שבנה את האדם ואת האומן שאני", אמר בהודעה מטעם אמצי התקשורת של נטפליקס.

>לזמר יהיה מחזמר בשם "Palabra de Honor" [מילה של כבוד] שמתבסס על השירים שהפכו אותו למפורסם.
> לואיס מיגל עם הכל ועם הסקנדלים שלו משלים 35 שנה של קריירה, שבה הוציא 33 אלבומי אולפן.
> ב 1985, לואיס מיגל זכה בפרס הגראמי הראשון שלו על השיר 'Me Gustas Tal Como Eres', דואט עם הזמרת הסקוטית שיינה איסטון.
> ב 1984 כיכב בשני סרטים שהופקו על ידי טלוויסה 'Ya Nunca Mas' ו 'Fiebre de Amor' עם השחקנית וגם הזמרת לוסרו.

 

כתבה מקורית



 

דף הבית

לואיס מיגל לוקח את מקסיקו בעור

לואיס מיגל מצלם קליפ בסן מיגל דה איינדה

לואיס מיגל מצלם את "La fiesta del Mariachi" בסן מיגל דה איינדה, גואנחואטו

לואיס מיגל מצלם וידיאו קליפ בסן מיגל דה איינדה

"אל סול" נמצא בסן מיגל?

לואיס מיגל מצלם וידיאו קליפ לאלבומו החדש