דף הבית  I לואיס מיגל  I מוזיקה  I גלריית תמונות I מעריצים I צור קשר

 

 
מגזינים ומאמרים >>2017 >> Newssanmiguel.Com.Mx >>
לואיס מיגל מצלם
את "La fiesta del Mariachi" בסן מיגל דה איינדה, גואנחואטו
22/11/2017


 

         
 

ביום שלישי של נובמבר הזה לואיס מיגל שם על ראש שמחתו את סן מיגל דה איינדה כאשר הרחובות והמקומות הכי אטרקטיביים בעיר הפכו לסט צילומים עבור הקליפ La fiesta del Mariachi, שהוא חלק מאלבומו החדש.
 

מלווה במיראצ'י ורגאס דה טקאטיטלאן "אל סול" הגיע לעיר המורשת, מקום בו היה יותר משבוע בחודש מאי שעבר, יחד עם צוות ההפקה של נטפליקס, איתה יחלוק את חייו עבור הסידרה שתקרא "זה הסיפור שלי". הצילומים התחילו לפני 7:00 בבוקר ברחוב אלדמה, שנסגרו

במשך מספר שעות כדי לצלם חלק מהקליפ שבו מופיעות דמויות בלבוש אופייני, כדי לספר את הסיפור של המחוז המקסיקני.

אחד מהבתים בשדרה הקטנה הזאת הוא חלק מהמקומות, בו יכולנו לראות בני זוג, מוכרי פרחים, סוחרים ודמויות מהחיים המקסיקניים שממסגרים את שיר הנושא איתו לואיס מיגל חוזר למוזיקה עם אלבום חדש שכותרתו
"Mexico por siempre", שכולל את השיר La fiesta del Mariachi ולהיטים כמו No me amenaces, Llamarada, El balaju, Soy lo prohibido, בין היתר.
 

בשעות אחר הצהריים, הצילומים עברו למלון רוזווד, בו המרפסת היתה גם חלק מאתרי הצילום. כזכור המקום הזה היה המקום שבו נראה לראשונה הזמר בביקורו הראשון לסן מיגל דה איינדה בשנת 2017. שם שר גם עם המריאצ'י.


סמוך לשעה 10:00 בלילה, הגן היה סגור לחלוטין, עם שיטור אזרחי, אבטחה, פרמדיקים, צוות הפקה וגם ניטור המקום שנסגר כדי שלואיסמי יוכל לצלם בקהילה של סן מיגל ארקנגל בתור הסט המרכזי, כמו גם בקיוסק שבו המשתתפים בקליפ הפכו למוכרי פרחים ורקדו עם הבוריטו וכוכבי נייר בצבעים אופייניים לסן מיגל דה איינדה.
 


מקורות המקורבים לזמר סיפרו שהגיעו לסן מיגל דה איינדה ביום חמישי האחרון וכי במהלך שהותם בחווה הממוקמת ביציאה מדולורס ובמלון של הרחוב החדש, כך נבחרו המקומות לצילומים.

אתמול, ביום הצילומים מול הקהילה, לואיס מיגל ואחיו אלחנדרו באסטרי צפו בתאורת הבניין שהיה סט הצילומים ממרפסת המלון רוזווד שאתמול סגר כמה גישות אליו עבור ההפקה והשהייה של הזמר בעיר המורשת.

 ולמרות שראינו אותו מרחוק, זה מה שהצלחנו לצלם כדי לשתף איתכם..


 

 

כתבה מקורית



 

דף הבית

לואיס מיגל מצלם את "La fiesta del Mariachi" בסן מיגל דה איינדה, גואנחואטו

לואיס מיגל מצלם וידיאו קליפ בסן מיגל דה איינדה

"אל סול" נמצא בסן מיגל?

לואיס מיגל מצלם וידיאו קליפ לאלבומו החדש