מגזינים ומאמרים >>2017 >>  חדשות אתר רשמי - Mexico por Siempre האלבום החדש של לואיס מיגל מקבל אלבום פלטינה מספר ימים ממועד יציאתו
Luismigueloficial.Com 15/12/2017


                    
                                     צילום מסך אתר רשמי I לכתבה המלאה בספרדית

מהיום הראשון ליציאתו Mexico por Siempre האלבום החדש של הנציג הגדול ביותר של המוזיקה הלטינית בעולם לואיס מיגל, נשאר במקום ה-1 במכירות ואיתו הוא מקבל מעמד של אלבום פלטינה. בנוסף 10 שירים מתוך 14 שירי האלבום, נמצאים ברשימת TOP 50 באתרי ההשמעות הדיגיטליים המרכזיים, זהו הישג חסר תקדים עבור אמן.

ההצלחה המדהדת של Mexico por Siempre באה לידי ביטוי ברחבי העולם בכך שהאלבום נכנס למקום ה-1 ברשימת 200 אלבומי רבי המכר במוזיקה המקסיקנית בארה'ב, והאלבום נכנס למקום ה-1 במכירות במדינות כמו ארגנטינה, צ'ילה, ארה'ב, קולומביה, קוסטה ריקה, הרפובליקה הדומניקנית, אקוודור, גואטמלה, פנמה ופרו, ובנוסף נכנס למקומות הראשונים בברזיל, שווייץ וקנדה.

ב 18 בדצמבר, לואיס מיגל יפתיע אותנו עם הקרנת בכורה של הקליפ החדש שלו, שצולם בסן מיגל דה איינדה הציורית, תחת הבימוי של פאבלו קרוצ'ה ופדרו קסטרו, מלווה בלהקת המריאצ'י ורגאס דה טקליטלאן, שמבצע את השיר בשמחה, התשוקה והרגש שמאפיינים אותו, השיר 'La fiesta del Mariachi' הוא שיר הפתיחה שמקדם את אלבומו החדש.

 

דף הבית

2017

האלבום החדש של לואיס מיגל מקבל אלבום פלטינה מספר ימים ממועד יציאתו

עם 'Mexico por Siempre' לואיס מיגל נכנס בפעם השניה במקום ה-1 עם אלבום של מוזיקה מקסיקנית