אהבה לנצח
22/12/2017
מערכת
foto

 

לפני כמה ימים ראיתי תמונה מרגשת ונפלאה שתפסה את תשומת ליבי, של אישה בשם איינה פיימונטה, היא מתגוררת במקסיקו, היא מעריצה של הזמר לואיס מיגל והסיפור מאחורי התמונה הזאת שבה מופיעים פרחים והאלבום החדש של לואיס מיגל 'Mexico Por Siempre', ראוי להיות משותף עם העולם. כאן אני מביאה לכם את סיפור האהבה היפה שלה ללואיס מיגל.

היי, אני רוצה להתחיל בלברך את כולם ולספר את סיפור האהבה שלי ללואיס מיגל. התחלתי להיות מעריצה של לואיס מיגל מאז שהייתי קטנה תמיד עם אחותי, היינו משתגעות בכל פעם ששמענו אותו או כשהיינו רואות את הסרטים שלו ואמרנו שהוא היה המקסימום ושלא היה מישהו כמותו.

עם הזמן, אהבתי ללואיס מיגל גדלה כל יום יותר כמובן, אהבה של מעריצה וכאשר הכרתי את החבר שלי שעכשיו הוא בעלי, זה היה טוב יותר מכיוון שהוא, בידיעה שאני אוהבת את לואיס מיגל הוא החליט לכבוש אותי עם דברים יפים של לואיסמי לוקח אותי להופעות שלו, מעניק לי במתנה תמונות ופוסטרים ואפילו מגזינים שלו, אבל השנה הזאת היתה יותר ממיוחדת עבורי, מכיוון בעלי שאותו אני אוהבת בכל ליבי, הפתיע אותי ביום הכי חשוב ויפה בשביל אישה כמוני שהוא יום ההולדת שלי, התעוררתי וראיתי לידי סידור מקסים של פרחים ובתוך הפרחים את האלבום החדש של לואיס מיגל זה היה משהו יפה שלא ניתן להסבירו, נמסתי כמו שוקולד בחום. תודה לבעלי האהוב שהוא כל כך מקסים איתי ומשתתף באהבה לאליל הגדול שלי שהוא לואיס מיגל האהבה שלי לנצח.  

דף הבית

2017

אהבה לנצח