דף הבית  I לואיס מיגל  I מוזיקה  I גלריית תמונות I מעריצים I צור קשר

   

 

 

לואיס מיגל הרס בערב הראשון אחרי 18 שנות היעדרות
עודכן לאחרונה: 23/02/2012
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

לואיס מיגל הרס בערב הראשון אחרי 18 שנות היעדרות
Diarioeldia.Cl 23/02/12

מוקדם יותר מ 1:00 בבוקר היום, חגג 30 שנות קריירה אמנותית ואחרי 18 שנים בלי שדרך בקווינטה ורגרה, הזמר המקסיקני לואיס מיגל עלה לבמה לבוש בשחורים מוקפדים, אחרי הקדמה אינסטרומנטלית ארוכה בת 8 דקות בליווי כמה עשרות מוזיקאים.
הזמר האצטקי בן ה 41 בהחלט היה המנצח הגדול של הערב והוא זכה מלבד לתשואות הגדולות ביותר של הערב, בכל הפרסים, כולל "שחף הכסף" כהוקרה ל 30 שנות הקריירה שלו.

הערב הראשון של הפסטיבל התחיל בסביבות השעה 22:00 וחצי צ'ילה הייתה מרותקת מול הטלוויזיה עם תחילת המהדורה ה 53 של חגיגת המוזיקה הגדולה במוזיקה הלטינית.
כצפוי, הערב התחיל במחווה למנוח פיליפ קמירואגה, של מספר אמנים זוכי עבר בקווינטה ורגרה כמו פלורסיטה מוטודה, פרננדו הוביירגו, וחדשים אחרים כמו בתו של חרוואסיו, מילראי ויירה.

אח"כ הופיעו מנצחי האירוע על הבמה אווה גומז ורפאל ארנדה שהתנשקו את "הנשיקה הפסטיבלית" המסורתית, שהקהל ביקש ללא התלהבות. הממונה לפתוח את קטע זיקוקי הדינור במופע הבינלאומי היה תמיד הארגנטינאי הנכון דייגו טורס, ששר את כל להיטיו לצד שירים פחות מוכרים.
כדי להמשיך במחוות, האמן הזכיר בהופעתו את מרסדס סוסה, שר גרסה אקוסטית ל
'Zamba para olvidar', וגם חלק כבוד למנוח שנפטר לאחרונה 'פלאקו ספינטה", שלו הקדיש גרסה מחודשת לשיר 'Muchacha ojos de papel'. השכן מהצפון, נתן הופעה ללא דופי במונחים מוזיקליים, אך שטוחה במונחים של מופע, כמו כן קיבל את שני פרסי הלפיד, כסף וזהב, משאיר כמעט 15 אלף איש על הרגליים שאמש הרכיבו את "המפלצת".

לאחר מכן הגיע תורן של התחרויות הבינלאומיות והעממיות. הראשונה, משכה תשומת לב להופעת המשתתף לשעבר מתוכנית הכישרונות, "אדום", לנדרו מרטינז, שמייצג את צ'ילה בשיר 'Mi gran amor'. בעקבות מרטינז המשיכה הדנית "The Kat", שפיצתה על חוסר הטכניקה הקולית ביופיה. ואז הגיע תורו של נציג מקסיקני ביישן, חואן אלברטו סוליס. בקטעי הפוקלור הופיעו הנציגים של קולומביה, ארגנטינה ופרו, מול קהל פחות מתעניין שבשלב הזה כל מה שרצה היה לראות את לואיס מיגל.
הזמר המקסיקני הופיע על הבמה בשעה 01:00 בבוקר בפני פרוץ הקהל שנשאר רדום כמעט במשך שעה, ושעם צאתו של
האצטקי, חידש את האנרגיות שלו עד לסוף המופע.
 

 
 

> קישור לכתבה
http://www.diarioeldia.cl/articulo/luis-miguel-arraso-primera-noche-tras-18-anos-ausencia



מאמרים

 סיבוב הופעות

2012

לואיס מיגל הרס בערב הראשון אחרי 18 שנות היעדרות

סריקות

עמוד 1

 עמוד 2