יומן של מעריצה/
עד שאתה הופעת
Sexenio.com.mx 04/08/2014
______________________________________________________________

רק 37 ימים נשארו לחזרה של לואיס מיגל לבימות, והציפייה בקרב המעריצים, כדי ליהנות מקולו השנה, גדלה עם הפרסומות החדשות על הופעותיו בדרום אמריקה, במיוחד בארגנטינה, מדינה שמרגישה חיבה מיוחדת אליו, כפי שהוא אמר במספר הזדמנויות. כמו בפעמים קודמות, לואיס מיגל יופיע בארץ הטנגו בסיבוב הופעות, שיקח אותו לארבע ערים שמאושרות עד כה - בואנוס איירס, קורדובה, מנדוזה וסאן מיגל דה טוקומן-, עם אפשרות על פי שמועות חזקות שיופיע בסלטה וברוסריו. אבל החדשות לא נגמרות כאן, מאתרים רשמיים של אמרגן ההופעות במקסיקו, השבוע דווח כי 'המלך' יופיע בפלנקה, אלו מקומות שהם חלק מהתרבות של המדינה האצטקית ושמיועדים בעיקר לקרבות תרנגולים, אבל גם משמשים למופעי מוזיקה אזורית מסורתיים בימי החגים הלאומיים. הידיעה הזאת השאירה אותנו ללא מילים, משום שאם תערך, זאת תהיה הפעם הראשונה ש'השמש ממקסיקו' מופיע במקום מסוג כזה.

בפלנקות הופיעו אמנים חשובים כמו חואן גבריאל, ויסנטה פרננדז, פפה אגילר ואלחנדרו פרננדז, בין היתר, שהם גדולי המוזיקה המקסיקנית, ולכן זה היה צפוי שבמוקדם או מאוחר יופיע במקום נציגה הבינלאומי הגדול ביותר שיצא ממקסיקו.
נשאר לנו רק לקוות שמידע זה יאושר, כי אם כן, נהיה עדים לאירוע חסר תקדים. בינתיים, כל אחד מהמעריצים ממשיך לראות איך הספירה לאחור שמתקדמת במהירות תחדש את נדרי האהבה והערצה ללואיס מיגל, והזמן יעבור יותר מהר אם נתענג על סיפור נוסף שמיקי אחראי לו.

"לואיס מיגל היקר, איך להסביר לך מה אתה עבורי".

שמי אדריאנה ואני מבואנוס איירס, ארגנטינה. הכרתי את לואיס מיגל מאז תחילת הקריירה שלו, אבל זה לא היה עד לאוגוסט 1983 שאורו עורר אותי. הרגשתי שבגללו חזרתי לחיים, שכן באותו זמן הייתי במצב רע בגלל שאבי נפטר שנתיים קודם לכן, ונכנסתי לבור של דכאון שממנו לא רק שלא יכולתי לצאת, הוא הביא אותי לתחתית. אבל, כפי שאני מספרת לכם, המצב הזה המשיך עד שהוא הופיע בחיי, לייתר דיוק ב 13 באוגוסט 1983 כשראיתי אותו בתוכנית של TV hecho בארגנטינה שנקראת 'השבת של כולם'.

באמת שחייתי את זה כמו נס שקרה, בגלל שמשהו קרה לי, נוכחותו עטפה אותי, הקסם שלו, המוזיקה שלו, האור שלו ומאז חיי השתנו. לואיס מיגל החזיר לי את השמחה, את החיוך, את החשק לחיות והכי חשוב, את החלומות- דבר שתמיד רציתי להודות לו עליו.

לא אשכח לעולם את היום שבו ראיתי אותו לראשונה באצטדיון 'אוברס סניטריאס', בערב החם של ה 14 בינואר 1984 אם להיות מדוייקת יותר, כי כאשר הוא פרץ לבמה הייתי מרותקת לקסמו ולא יכולתי שלא לצעוק: "איזה יפה הוא!. זה היה מופע נפלא, למעשה כבר בגיל 13 הוא ידע איך לזוז על הבמה, כאילו שהוא עשה את זה כל חייו.

בשנת 1985, כשהוא זכה בפרס הגרמי הראשון והוא זכה במקום השני בפסטיבל סן רמו ובכזאת הצלחה, הוא הגיע אלינו כדי לתת הופעה באצטדיון לונה פארק, ולמרות שרכשתי את הכרטיס שלי בהתלהבות רבה, לא יכולתי אחרי זה להגיע כי חליתי בדלקת ריאות למרות שהיינו באמצע הקיץ. בגלל זה סבלתי ובכיתי רבות כל היום, אבל אורו והקסם שלו ניחמו אותי באופן מיידי. מאוחר יותר החיים גמלו לי על התקופה הקשה שעברתי וב 6 בספטמבר 1986, בתיאטרון האופרה, בפעם הראשונה ראיתי אותו בשורה הראשונה.

מאז אותו יום אני מעריצה אותו, יש לי תקליטים שלו, קסטות, אלבומים, והרבה הופעות מוקלטות וידיעות, ועד להיום יש לי קצת יותר מ 15 אלף תמונות.

אני מרגישה שלואיס מיגל הוא המלאך השומר שלי ואני גם המלאך השומר שלו, אני מאמינה שככה מרגישים כלפי מי שאוהבים. אני תמיד מתפללת בשבילו כדי שיהיה בסדר, כי הדבר היחיד שאני רוצה זה שיהיה מאושר ושתמיד הוא ימשיך למלא את הנשמה שלנו בשירים.

עברתי חוויות יפות אינסופיות בשלוש העשורים האלו שאני עוקבת אחריו ומגיעה להופעותיו ולכן אני מודה על כך שהוא בחיי ובחיי משפחתי שאוהבת אותו מאוד, במיוחד אימי שהעריצה אותו. האחייניות שלי נודלו וגדלו על לשמוע את שיריו, וכמובן שהם חבריי הנאמנים בכל אחת מהופעותיו, בגלל שבשבילנו לראות אותו זאת חגיגה.

לשמוע את לואיס מיגל זה ליטוף לנשמה, ולדעת שהוא נמצא איפשהוא זאת השמחה שלי כי הוא האור הקטן שתמיד מדליק את הלב שלי, לא משנה מה.

תודה לך מיקי על כל מה שאתה נותן לי ועל זה שאתה קיים. יברך אותך אלוהים.

אדיראנה בונלי

 >> קישור לעמוד בספרדית

 

 

 

דף הבית

טור יומן של מעריצה

עד שאתה הופעת