דף הבית  I לואיס מיגל  I מוזיקה  I גלריית תמונות I מעריצים I צור קשר

 

 
מגזינים ומאמרים >>2017 >> מסר מפתיע עבור מר ארמנדו מנסנרו
09/12/2017
מערכת


 


בישראל יש לנו פתגם שאומר "זקנתו מביישת את בחרותו", הכוונה שדברים שאומרים או עושים לעת זקנה מביישים את האדם ואת מה שהוא עשה בתקופת נעוריו ולכן קשה לכבד אותו כמו מקודם.

מבחינה מוזיקלית, כבודו של מנסנרו במקומו מונח, אין ספק שהוא אחד הכותבים והמלחינים המוכשרים ביותר בהיסטוריה של מקסיקו, אבל לאחרונה במספר הזדמנויות מנסנרו התבטא כלפי לואיס מיגל בצורה שרחוקה מלהיות מכבדת, כשנשאל לגבי קיום מפגש מוזיקלי אפשרי עם לואיס מיגל ענה: "לואיס מיגל הוא אגואיסט שרואה רק את עצמו", לומר כאלו דברים מכוערים על קולגה שלך, זה דבר תלוש מהמציאות.

נתחיל בכך שאם לואיס מיגל היה אדם אגואיסט שרק רואה את עצמו, בחודש נובמבר שעבר הוא לא היה טורח לשלוח אוכל לכל הצוות ולשחקנים שמשתתפים בסידרה הביוגרפית על חייו, ובנוסף לאחרונה פורסם שבמהלך צילומי הקליפ 'La fiesta del Mariachi' אחד מעוזרי ההפקה נפצע וכתוצאה מכך הוא היה צריך לקבל טיפול רפואי, לואיס ישר וידא שאותו אדם יקבל טיפול רפואי במיידי ואפילו ליווה אותו עד לאמבולנס. לפני מספר שנים, באחת מהופעותיו במונטריי הוא דאג שמעריצה בעלת מוגבלויות תוכל להגיע אליו עד לבמה כדי להפגין את אהבתה אליו. כמובן שיש עוד מחוות רבות שלואיס עושה בסתר וזה לא מגיע לתקשורת באמריקה הלטינית שדואגת להצניע כל דבר טוב שלואיס עושה.

המעשים האלו מוכיחים שלואיס הוא לא רק אדם יפה מבחוץ אלא גם מבפנים, אדם שיודע לכבד בני אדם אחרים, לכבד את הקולגות שלו ומעבר לכך את עצמו מאחר והוא אף פעם לא הולך ומכפיש בתקשורת אף אחד, כפי שמנסנרו ואחרים עושים. לפעמים זה נראה שהם משתמשים בלואיס מיגל כי הם יודעים שבכך שהם מדברים עליו, יפרסמו את הדברים שהם אומרים והם יקבלו כותרת באמצעי התקשורת, ועובדה שזה מצליח להם פעם אחר פעם, ממש בושה.

                          

תן לי לומר לך מר מנסנרו, שללא לואיס מיגל והכשרון שלו שאין שני לו, השירים הכל כך יפים שכתבת כמו 'No se tu' או 'Como duele' גם לא בחלומות היו הופכים להיות מוכרים במדינות כמו ישראל, אוסטרליה או רומניה מבלי הצורך שהשירים שלך יוקלטו בשפה אחרת, והם היו נשכחים במהרה, כמו שז'אנר שירי הבולרו נשכח עד שהגיע לואיס והחייה אותו מחדש.

בפברואר הקרוב לואיס מיגל יופיע באודיטוריום הלאומי במקסיקו והוא כמובן ימשיך לשיר את שיריו, ואיזו דרך יכולה להיות יותר מוקירת תודה מאשר להמשיך ולשיר משיריו ערב אחרי ערב מול קהל של אלפי אנשים?
כבוד למי שמגיע כבוד.

 

 



 

דף הבית

מסר מפתיע עבור מר ארמנדו מנסנרו

ברוכים הבאים לקרנבל הרגשות של לואיס מיגל

השירים החדשים של לואיס מיגל מתנגנים בתחנות רדיו ישראליות