מגזינים ומאמרים >>2018 >> קיימת ערבות הדדית מדהימה בין מעריצי הזמר לואיס מיגל
23/02/2018
מערכת       

את הלילה שבין רביעי לחמישי האחרון ביליתי בציפייה מורטת עצבים לחפש דרכים לראות בלייב את המופע הראשון של הזמר לואיס מיגל במקסיקו שנקרא באותו השם של אלבומו המצליח האחרון שיצא "Mexico Por Siempre".

אחרי שכתבתי את המאמר האחרון שלי על לואיס, לא חשבתי שכל כך מהר אהיה קרובה כמעט ל"דבר האמיתי", דבר לא הכין אותי לרגע הזה, שבו אחרי 17 שנים ארוכות שבהם אני עוקבת אחר הקריירה שלו מבלי שתהיה לי את האפשרות להיות בהופעה שלו, סוף סוף אקבל את ההזדמנות לצפות בהופעה שלו. אומנם צפיתי בה מרחוק דרך אפליקציה במחשב, ועדיין זה היה אחד הרגעים המרגשים בחיי ואפילו לחלוחית הציפה את עיניי כי זאת היתה הפעם הראשונה בחיי שבה ראיתי בשידור ישיר איך לפתע הופיעה דמותו של הזמר האהוב הזה על הבמה ולרגעים הרגשתי או דמיינתי שאני ממש שם בהופעה.

 

מסתכלת ולא מאמינה שגם אני באמצעות הטכנולוגיה, זוכה לצפות בהופעה של לואיס מיגל יחד עם עוד עשרת אלפים אנשים שהתקבצו ביום רביעי האחרון ה-21 בפברואר, באודיטוריום הלאומי במקסיקו, וכל הרגעים הקסומים האלה התאפשרו הודות למעריצה מקסימה שלו בשם סולנאז פליפה שטסה מברזיל עד למקסיקו כדי לחזות בפלא הנדיר הזה שנקרא לואיס מיגל.

הדבר שאני הכי זוכרת שהרגשתי מלראות את ההופעה בשידור ישיר, היו דווקא האנרגיות שהרגשתי, אנרגיות של עוצמה, שלואיס מיגל הצליח איכשהוא להעביר מהמסך עד אליי לחדר בישראל. ההרגשה הזאת שלא יודעים מה הדבר הבא שהולך לקרות במופע או מה הוא ישיר היתה כיפית ומרגשת, המופע נע בין שירים קצביים, לבין שירי הבולרו שרק הוא יודע לשיר, אני תמיד אומרת שיש לו אינטלגנציה רגשית מאוד גבוהה ויחד עם יכולת אלתור זה מאפשר לו להכנס ללב של כל אחד ואחת מאיתנו. לאורך הצפייה בשידור הלייב, הזמן מבחינתי כאילו קפא ועם זאת הזמן עבר מהר, ואני זוכרת שהרגשתי את הידיים שלי קרות, טוב בכל זאת, נשארתי ערה כל הלילה, התרגשות, מתח, דאגה הכל ביחד התערבב, רק לואיס מיגל יכול להחזיק אותי ערה עד הבוקר.

כשמעריצים ניגשים אליו לתת לו פרחים או ללחוץ את ידו, אני תמיד תוהה מתי יגיע תורי שגם אני אזכה להיות קרובה אליו כך. אז ברבע ל-6 בבוקר שעון ישראל מצאתי את עצמי שרה יחד איתו את השירים שאני כל כך אוהבת כמו 'Oro de Ley' ו 'Un Hombre Busca Una Mujer'. באחד הרגעים של המופע שמעתי מישהי אומרת "הולכים להכניס פסנתר, הוא הולך לשיר את השיר "Ayer", ותהיתי לעצמי מה הולך לקרות ומה הוא ישיר, לאחר כמה דקות לואיס התחיל לשיר סידרה מדהימה של שירי בולרו מלווה בפסנתר בלבד, והרגשתי שאני צופה בשחקן תיאטרון, כבר אין מילים לתאר את התופעה הזאת שנקראת לואיס מיגל, הוא אומן של רגשות, בזמן השירה הוא כנראה מתקשר עם עולמות אחרים, כל מה שלואיס מיגל צריך הוא מיקרופון וכלי נגינה לידו והקסם קורה מעצמו. הוא נותן את כל כולו בכל שיר ושיר, קיבלנו רגע נדיר לשמוע אותו בקטע אנפלאגד יפהפה, הלוואי ויעשה מופע שלם בליווי פסנתר או גיטרה בלבד.

בהמשך המופע, הגיע החלק של שירי המריאצ'י, שירי עם מקסיקניים יפיפיים ולואיס הרים את כל האודיטוריום על הרגליים, הוא שר שירים רבים מהאלבום האחרון, ביניהם בלטו ביצועים ל 'No Discutamos', 'Porque Te Conoci' ו 'Llamarda'.

המעריצה שצילמה את המופע החזיקה את הטלפון הנייד שלה מעל לשעתיים וקראתי שביום למחרת כאבו לה הזרועות. בהחלט מעשה נדיב מאין כמותו ולא מובן מאליו בכלל. סולנאז, אני רוצה להגיד לך ולכל המעריצים תודה גדולה, על הנדיבות שלכם ועל ההקרבה, על כך שאתם מאפשרים לנו, גם אם מרחוק ולכל מי שלא מתאפשר להם מכל סיבה שהיא, להיות נוכחים בהופעות של לואיס מיגל ולהנות מקולו הנפלא, אלה הם ימים של שמחה ואושר גדולים שהזמר המדהים הזה חוזר להופיע על הבמות, והאפשרות ללוות אותו מרחוק בכל הופעה והופעה היא דבר מדהים ומרגש כאחד.

מחרוזת שירים מהמופע:

                       


בחזרה לדף הבית