דף הבית  I לואיס מיגל  I מוזיקה  I גלריית תמונות I מעריצים I צור קשר

 

 
מגזינים ומאמרים >>2018 >> חלומות בניחוח מזרח ים-תיכוני
האם יהפכו למציאות?
21/02/2018
מערכת


 

להזכיר לו שוב, שגם כאן בישראל הרחוקה יש אלפי מעריצים
שילגמו בשקיקה כל דקה של הופעה

בימים האחרונים מלווה את תודעתי חלום שחלמתי על הזמר הנערץ לואיס מיגל. תמיד כשאני חולמת עליו, שעוד רגע, יגיע הרגע המיוחל שבו אדבר איתו ואגיד לו כמה שאני מעריכה ואוהבת אותו מגיעה תפנית מפתיעה בחלום שתשמע אולי מצחיקה לחלק מכם שמתבטאת בכך שבחלום או שלואיס פתאום הופך להיות אדם אחר או שהוא עוזב את המקום שבו אני נמצאת בפתאומיות או שאני לא מספיקה לרוץ אליו ובכל פעם אני מתעוררת מחדש מהחלום באכזבה כמו הפעם הזאת.

בחלום האחרון עליו, חלמתי שאני נמצאת בהופעה שלו, בהופעה פניו לא נראו לי ברורות כל כך, ואת קולו לא שמעתי, רק ראיתי את הג'סטות הכל כך אופייניות לו. לואיס לבש חליפה לבנה ומכנסיים שחורות. בהמשך החלום, מצאתי את עצמי בקרבת מקום שהיתה בו המולה גדולה, ושמעתי כביכול אנשים קוראים בשמו של לואיס, וכאשר הגיע תורי סוף סוף והתקרבתי לראות אותו, הסתבר שזה לא היה הוא, כי מולי ראיתי אישה ישובה ליד עמדה של בקרת סאונד שהסתכלה עלי בתמיהה.

בהמשך כשהסתיימה ההופעה, אנשים התחילו לרוץ אחרי לואיס לכיוון היציאה, ראיתי אותם בקצה הצומת ברחוב אבל הם רצו מהר מידי וידעתי שאני לא אספיק לרוץ יחד איתם, ואז התעוררתי, שוב באכזבה שאני תמיד מפספסת את ההזדמנות, אפילו בחלום.

לכן, מעריצי לואיס מיגל היקרים יש לי בקשה אישית אליכם, מלב אל לב, אני מבקשת מכם שבהופעותיו הקרובות ברחבי מקסיקו שמתחילות היום קחו שלט או דף איתכם ותכתבו עליו בגדול "לואיס מיגל בוא לישראל, מעריצייך מחכים לך". אפילו הכנתי עבורכם קובץ מוכן להדפסה, כדי להזכיר לו שוב, שגם כאן בישראל הרחוקה יש אלפי מעריצים שילגמו בשקיקה כל דקה של הופעה שהוא ייתן כאן, ואולי ככה הוא יכלול גם אותנו בסיבוב ההופעות החדש שלו ויום אחד כל החלומות שאני חולמת עליו יהפכו משברי אכזבה גדולים לתקווה ומציאות אמיתית.

 



 

דף הבית

חלומות בנינוח מזרח ים-תיכוני האם הם יהפכו למציאות?